Beklager for manglende blogginnlegg i dag morges! (Dagens outfit!)

IKKE REKLAME, JEG LOVER!!

I dag må jeg først bare beklage til alle mine tusen, nei, helledussen – kanskje titusenvis – av faste lesere, som jeg vet stod opp klokken 5 i morges for å sjekke hva mitt outfit i dag skulle bli. Jeg vet at dere ble skuffet da jeg ett minutt over seks fremdeles ikke hadde kommet med et blogginnlegg med maaaaaaaaaaaaassse fine bilder (som jeg hadde tatt med mitt nyinnkjøpte og dyre …, nei, rådyre speilreflekskamera) av merket Nikomat professional 12xmegazoom (på tilbud nå i nettbutikken min!!!! LØP OG KJØP!!!!! eller …, ikke løp kanskje, men TRYKK OG KJØP!!!!) av de klærne jeg hadde anskaffet meg i går kveld.

Grunnen var at strømmen var borte og også internettdekket min. Etter flere telefoner til kraftselskapet (heter det det?), så lovte de at de skulle se på saken asap. De måtte bare drikke opp kaffen sin først, så skulle de “se på saken”, som de sa. Nå har de tydeligvis drukket opp kaffen, for AKKURAT NÅ! kom strømmen tilbake!!! Jippiii!!! Så nå kan jeg endelig vise dere dagens outfit! Å, jeg er så spent og heldig som får leve det livet jeg gjør!!!

Skal vi se …, nå finner jeg ikke bildene her … Hvor var de da? Nei, dumme meg! Jeg har jo ikke overført bildene mine fra mitt rådyre kamera av merket Nikomat professional 12xmegazoom (på tilbud nå i nettbutikken min!!!! LØP OG KJØP!!!!! eller …, ikke løp kanskje, men TRYKK OG KJØP!!!!). Ja, der var de.

Første da …, åh, nå gleder jeg meg … skal jeg vise dere ringen jeg stakk innom nettbutikken min for å kjøpe i går, mens jeg stod i pølsekøa på Narvesen. En EKTE gullring med anheng i diamant til den nette sum av 39.000 kroner – på tilbud BARE I NETTBUTIKKEN MIN. Den er så fin og jeg merker at alle ser misunnelig på meg når jeg holder min splitter nye mobil, IPhone 32 (ikke kommet i salg ennå, men kommer snart i NETTBUTIKKEN MIN den også).

Mene nå ble jeg nesten litt kvalm av det jeg skriver, så jeg tror jeg må ….ahhhbuahhhh …plsksjh! (Oj, det var ikke meningen å spy over hele tastaturet her, fbr n å 4fr jeg igge ti L å skrib e  her  øao lf641 x ,

Posts created 37

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top